Ü. YILDIZ, "Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği," International Journal of LanguageAcademy , vol.3, no.3, pp.94-112, 2015
YILDIZ, Ü. 2015. Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği. International Journal of LanguageAcademy , vol.3, no.3 , 94-112.
YILDIZ, Ü., (2015). Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği. International Journal of LanguageAcademy , vol.3, no.3, 94-112.
YILDIZ, ÜMİT. "Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği," International Journal of LanguageAcademy , vol.3, no.3, 94-112, 2015
YILDIZ, ÜMİT. "Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği." International Journal of LanguageAcademy , vol.3, no.3, pp.94-112, 2015
YILDIZ, Ü. (2015) . "Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği." International Journal of LanguageAcademy , vol.3, no.3, pp.94-112.
@article{article, author={ÜMİT YILDIZ}, title={Yabancılara Türkçe Öğretimi Bağlamında Program, Yöntem, Öğretim Materyali ve Değerlendirme Yöntemleri Sorunu: Belarus Örneği}, journal={International Journal of LanguageAcademy}, year=2015, pages={94-112} }