Atıf Formatları
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Genç And C. TEMEL, "BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ," Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi , vol.1, no.1, pp.24-33, 2020

Genç, D. And TEMEL, C. 2020. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi , vol.1, no.1 , 24-33.

Genç, D., & TEMEL, C., (2020). BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi , vol.1, no.1, 24-33.

Genç, Demet, And CENK TEMEL. "BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ," Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi , vol.1, no.1, 24-33, 2020

Genç, Demet And TEMEL, CENK. "BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ." Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi , vol.1, no.1, pp.24-33, 2020

Genç, D. And TEMEL, C. (2020) . "BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ." Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi , vol.1, no.1, pp.24-33.

@article{article, author={Demet Genç And author={CENK TEMEL}, title={BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Uluslararası Beden Eğitimi Spor ve Teknolojileri Dergisi}, year=2020, pages={24-33} }