H. Aydoğan, "The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.7, no.3, pp.539-559, 2017
Aydoğan, H. 2017. The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.7, no.3 , 539-559.
Aydoğan, H., (2017). The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.7, no.3, 539-559.
Aydoğan, HEDİYE. "The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.7, no.3, 539-559, 2017
Aydoğan, HEDİYE. "The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.7, no.3, pp.539-559, 2017
Aydoğan, H. (2017) . "The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.7, no.3, pp.539-559.
@article{article, author={HEDİYE AYDOĞAN}, title={The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation}, journal={Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD)}, year=2017, pages={539-559} }