Atıf Formatları
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜRPINAR Et Al. , "Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi," TIP EĞİTİMİ DÜNYASI , vol.20, pp.46-53, 2005

GÜRPINAR, E. Et Al. 2005. Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi. TIP EĞİTİMİ DÜNYASI , vol.20 , 46-53.

GÜRPINAR, E., AKYILDIZ, F. F., ÖZBUDAK, Ö., & ŞENOL, Y., (2005). Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi. TIP EĞİTİMİ DÜNYASI , vol.20, 46-53.

GÜRPINAR, EROL Et Al. "Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi," TIP EĞİTİMİ DÜNYASI , vol.20, 46-53, 2005

GÜRPINAR, EROL Et Al. "Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi." TIP EĞİTİMİ DÜNYASI , vol.20, pp.46-53, 2005

GÜRPINAR, E. Et Al. (2005) . "Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi." TIP EĞİTİMİ DÜNYASI , vol.20, pp.46-53.

@article{article, author={EROL GÜRPINAR Et Al. }, title={Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi}, journal={TIP EĞİTİMİ DÜNYASI}, year=2005, pages={46-53} }