Atıf Formatları
Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. VARİNLİ Et Al. , "Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, pp.113-130, 2009

VARİNLİ, İ. Et Al. 2009. Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1 , 113-130.

VARİNLİ, İ., YARAŞ, E., & BAŞALP, A., (2009). Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, 113-130.

VARİNLİ, İNCİ, EYYUP YARAŞ, And AHMET BAŞALP. "Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, 113-130, 2009

VARİNLİ, İNCİ Et Al. "Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, pp.113-130, 2009

VARİNLİ, İ. YARAŞ, E. And BAŞALP, A. (2009) . "Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, pp.113-130.

@article{article, author={İNCİ VARİNLİ Et Al. }, title={Duygusal Zekanın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Ege Akademik Bakış Dergisi}, year=2009, pages={113-130} }