Atıf Formatları
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. GÖKMEN And S. G. ÇAKIR, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Turkey, 2019

GÖKMEN, G. And ÇAKIR, S. G. 2019. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Turkey).

GÖKMEN, G., & ÇAKIR, S. G., (2019). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Turkey

GÖKMEN, GÜLÇİN, And SAKİNE GÜLFEM ÇAKIR ÇELEBİ. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Turkey, 2019

GÖKMEN, GÜLÇİN And ÇAKIR, SAKİNE G. . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Turkey, 2019

GÖKMEN, G. And ÇAKIR, S. G. (2019) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLÇİN GÖKMEN And author={SAKİNE GÜLFEM ÇAKIR ÇELEBİ}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Bağlılık, Duyguları Yönetme, Yaşam Pozisyonları, Temas Engelleri ve Koşulsuz Kendini Kabul İle Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2019}}