H. ALAN And H. C. SÖZEN, "Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma," Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.1, pp.339-361, 2017
ALAN, H. And SÖZEN, H. C. 2017. Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma. Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.1 , 339-361.
ALAN, H., & SÖZEN, H. C., (2017). Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma. Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.1, 339-361.
ALAN, HALE, And HULUSİ CENK SÖZEN. "Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma," Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.1, 339-361, 2017
ALAN, HALE And SÖZEN, HULUSİ C. . "Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma." Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.1, pp.339-361, 2017
ALAN, H. And SÖZEN, H. C. (2017) . "Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma." Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.1, pp.339-361.
@article{article, author={HALE ALAN And author={HULUSİ CENK SÖZEN}, title={Biçimsel ve Biçimsel Olmayan Sosyal Ağların Sosyal Sermaye Edinimindeki Rolü: Kadın Yönetim Kurulu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2017, pages={339-361} }