Ş. DANİŞMAN Et Al. , "Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi," Studies In Psychology , vol.36, no.1, pp.21-40, 2016
DANİŞMAN, Ş. Et Al. 2016. Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi. Studies In Psychology , vol.36, no.1 , 21-40.
DANİŞMAN, Ş., ÇİFTÇİ, Ş. K., KARADAG, E., & TOSUNTAŞ, Ş. B., (2016). Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi. Studies In Psychology , vol.36, no.1, 21-40.
DANİŞMAN, ŞAHİN Et Al. "Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi," Studies In Psychology , vol.36, no.1, 21-40, 2016
DANİŞMAN, ŞAHİN Et Al. "Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi." Studies In Psychology , vol.36, no.1, pp.21-40, 2016
DANİŞMAN, Ş. Et Al. (2016) . "Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi." Studies In Psychology , vol.36, no.1, pp.21-40.
@article{article, author={ŞAHİN DANİŞMAN Et Al. }, title={Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi}, journal={Studies In Psychology}, year=2016, pages={21-40} }