M. CANBULAT, "Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım," In Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar , Ankara: Siyasal Kitabevi, 2016, pp.151-166.
CANBULAT, M. Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım. 2016. In Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar , Siyasal Kitabevi, Ankara, 151-166.
CANBULAT, M., (2016). Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım. Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar (pp.151-166), Ankara: Siyasal Kitabevi.
CANBULAT, MEHMET. "Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım." In Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar , 151-166. Ankara: Siyasal Kitabevi, 2016
CANBULAT, MEHMET. "Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım." Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar , Siyasal Kitabevi, 2016, pp.151-166.
CANBULAT, M. (2016) "Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım", Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar . Ankara: Siyasal Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET CANBULAT}, chaptertitle={Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım}, booktitle={ Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar}, publisher={Siyasal Kitabevi}, city={Ankara},year={2016} }