Atıf Formatları
Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

m. yüzükırmızı Et Al. , "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi," 7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016) , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.1087-1103, 2016

yüzükırmızı, m. Et Al. 2016. Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi. 7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016) , (Bişkek, Kyrgyzstan), 1087-1103.

yüzükırmızı, m., YARAŞ, E., & Yeniçeri, T., (2016). Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi . 7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016) (pp.1087-1103). Bişkek, Kyrgyzstan

yüzükırmızı, mustafa, EYYUP YARAŞ, And Tülay Yeniçeri. "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi," 7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016), Bişkek, Kyrgyzstan, 2016

yüzükırmızı, mustafa Et Al. "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi." 7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016) , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.1087-1103, 2016

yüzükırmızı, m. YARAŞ, E. And Yeniçeri, T. (2016) . "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi." 7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016) , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.1087-1103.

@conferencepaper{conferencepaper, author={mustafa yüzükırmızı Et Al. }, title={Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi}, congress name={7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016)}, city={Bişkek}, country={Kyrgyzstan}, year={2016}, pages={1087-1103} }