Atıf Formatları
Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Oktay Bayhan And R. M. Yetkin Özbük, "Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.2, pp.341-368, 2024

Oktay Bayhan, B. And Yetkin Özbük, R. M. 2024. Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.2 , 341-368.

Oktay Bayhan, B., & Yetkin Özbük, R. M., (2024). Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.2, 341-368.

Oktay Bayhan, Büşra, And RAİFE MELTEM YETKİN ÖZBÜK. "Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.2, 341-368, 2024

Oktay Bayhan, Büşra O. And Yetkin Özbük, RAİFE M. . "Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.2, pp.341-368, 2024

Oktay Bayhan, B. And Yetkin Özbük, R. M. (2024) . "Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.2, pp.341-368.

@article{article, author={Büşra Oktay Bayhan And author={RAİFE MELTEM YETKİN ÖZBÜK}, title={Omnichannel retailing in Türkiye: A content analysis study}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={341-368} }