M. E. GÜL, "Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.448-465, 2019
GÜL, M. E. 2019. Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.2 , 448-465.
GÜL, M. E., (2019). Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.2, 448-465.
GÜL, MEHMET. "Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.2, 448-465, 2019
GÜL, MEHMET E. . "Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.448-465, 2019
GÜL, M. E. (2019) . "Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.448-465.
@article{article, author={MEHMET EMRE GÜL}, title={Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyunlar: Playerunknown’s Battlegrounds (Pubg) Oyunu Örneği}, journal={Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={448-465} }