A. ARIKAN, "Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler," In Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil , Ankara: Kalkedon, 2011, pp.273-295.
ARIKAN, A. Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler. 2011. In Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil , Kalkedon, Ankara, 273-295.
ARIKAN, A., (2011). Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler. Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil (pp.273-295), Ankara: Kalkedon.
ARIKAN, ARDA. "Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler." In Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil , 273-295. Ankara: Kalkedon, 2011
ARIKAN, ARDA. "Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler." Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil , Kalkedon, 2011, pp.273-295.
ARIKAN, A. (2011) "Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler", Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil . Ankara: Kalkedon.
@bookchapter{bookchapter, author ={ARDA ARIKAN}, chaptertitle={Erkek cinselliğinin bilinmezliği: Bilinmeyen numaralar reklamları ve bilin(e)meyen erkek(lik)ler}, booktitle={ Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil}, publisher={Kalkedon}, city={Ankara},year={2011} }