A. TAYFUN And Ö. YAYLA, "Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.1, pp.30-35, 2014
TAYFUN, A. And YAYLA, Ö. 2014. Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.1 , 30-35.
TAYFUN, A., & YAYLA, Ö., (2014). Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.1, 30-35.
TAYFUN, AHMET, And ÖZGÜR YAYLA. "Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.1, 30-35, 2014
TAYFUN, AHMET And YAYLA, ÖZGÜR. "Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.1, pp.30-35, 2014
TAYFUN, A. And YAYLA, Ö. (2014) . "Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.1, pp.30-35.
@article{article, author={AHMET TAYFUN And author={ÖZGÜR YAYLA}, title={Turistlerin Otel Seçimlerinde Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Boyutuyla İncelenmesi.}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2014, pages={30-35} }