A. Kıymalıoğlu And S. Akıncı, "ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, pp.97-132, 2021
Kıymalıoğlu, A. And Akıncı, S. 2021. ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1 , 97-132.
Kıymalıoğlu, A., & Akıncı, S., (2021). ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, 97-132.
Kıymalıoğlu, Aslıhan, And SERKAN AKINCI. "ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, 97-132, 2021
Kıymalıoğlu, Aslıhan And Akıncı, SERKAN. "ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, pp.97-132, 2021
Kıymalıoğlu, A. And Akıncı, S. (2021) . "ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, pp.97-132.
@article{article, author={Aslıhan Kıymalıoğlu And author={SERKAN AKINCI}, title={ReklamaAd Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={97-132} }