Atıf Formatları
ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ÖZKAL, "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, pp.293-310, 2014

ÖZKAL, N. 2014. ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3 , 293-310.

ÖZKAL, N., (2014). ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, 293-310.

ÖZKAL, NEŞE. "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, 293-310, 2014

ÖZKAL, NEŞE. "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, pp.293-310, 2014

ÖZKAL, N. (2014) . "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, pp.293-310.

@article{article, author={NEŞE ÖZKAL}, title={ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2014, pages={293-310} }