N. ÖZKAL, "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, pp.293-310, 2014
ÖZKAL, N. 2014. ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3 , 293-310.
ÖZKAL, N., (2014). ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, 293-310.
ÖZKAL, NEŞE. "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, 293-310, 2014
ÖZKAL, NEŞE. "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, pp.293-310, 2014
ÖZKAL, N. (2014) . "ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.3, pp.293-310.
@article{article, author={NEŞE ÖZKAL}, title={ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2014, pages={293-310} }