Atıf Formatları
Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. GÖRÜ DOĞAN, "Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.24-48, 2015

GÖRÜ DOĞAN, T. 2015. Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 24-48.

GÖRÜ DOĞAN, T., (2015). Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 24-48.

GÖRÜ DOĞAN, TÜLAY. "Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 24-48, 2015

GÖRÜ DOĞAN, TÜLAY G. . "Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.24-48, 2015

GÖRÜ DOĞAN, T. (2015) . "Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.24-48.

@article{article, author={TÜLAY GÖRÜ DOĞAN}, title={Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı ters yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={24-48} }