G. Adalı, "Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi ," In SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR , İzmir: Duvar Yayınevi, 2023, pp.1341-1358.
Adalı, G. Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi . 2023. In SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR , Duvar Yayınevi, İzmir, 1341-1358.
Adalı, G., (2023). Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi . SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR (pp.1341-1358), İzmir: Duvar Yayınevi.
Adalı, GÜLTEN. "Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi ." In SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR , 1341-1358. İzmir: Duvar Yayınevi, 2023
Adalı, GÜLTEN. "Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi ." SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR , Duvar Yayınevi, 2023, pp.1341-1358.
Adalı, G. (2023) "Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi ", SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR . İzmir: Duvar Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLTEN ADALI}, chaptertitle={Dijitalleşen Dünyada Dijitalleşen Reklamcılık Ödülleri Üzerine Bir İçerik Analizi }, booktitle={ SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR}, publisher={Duvar Yayınevi}, city={İzmir},year={2023} }