Atıf Formatları
MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. COŞKUNER, "MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ," SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 2020

COŞKUNER, S. 2020. MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ. SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2 .

COŞKUNER, S., (2020). MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ. SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2.

COŞKUNER, SONAT. "MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ," SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 2020

COŞKUNER, SONAT. "MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ." SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 2020

COŞKUNER, S. (2020) . "MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ." SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2.

@article{article, author={SONAT COŞKUNER}, title={MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN SOUNDPAINTING ALGISI: BİR METAFOR ANALİZİ}, journal={SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2020}