N. BÜYÜKDAĞ Et Al. , "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , vol.9, no.3, pp.326-344, 2017
BÜYÜKDAĞ, N. Et Al. 2017. Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , vol.9, no.3 , 326-344.
BÜYÜKDAĞ, N., KİTAPCI, O., & KANGAL DEMİR, A., (2017). Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , vol.9, no.3, 326-344.
BÜYÜKDAĞ, NACİ, OLGUN KİTAPCI, And AYÇA KANGAL DEMİR. "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , vol.9, no.3, 326-344, 2017
BÜYÜKDAĞ, NACİ Et Al. "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , vol.9, no.3, pp.326-344, 2017
BÜYÜKDAĞ, N. KİTAPCI, O. And KANGAL DEMİR, A. (2017) . "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , vol.9, no.3, pp.326-344.
@article{article, author={NACİ BÜYÜKDAĞ Et Al. }, title={Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk)}, year=2017, pages={326-344} }