Atıf Formatları
Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. BARAK, "Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi," İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı , vol.2, Shimkent, Kazakhstan, pp.326-334, 2011

BARAK, O. 2011. Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi. İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı , (Shimkent, Kazakhstan), 326-334.

BARAK, O., (2011). Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi . İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı (pp.326-334). Shimkent, Kazakhstan

BARAK, OSMAN. "Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi," İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı, Shimkent, Kazakhstan, 2011

BARAK, OSMAN. "Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi." İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı , Shimkent, Kazakhstan, pp.326-334, 2011

BARAK, O. (2011) . "Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi." İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı , Shimkent, Kazakhstan, pp.326-334.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OSMAN BARAK}, title={Geleceğin Dünyasında Pazarlamanın Rolü ve Stratejik Pazarlama Perspektifi}, congress name={İlim ve Bilimdeki Yenilikçi Teknolojiler Konulu Uluslararası Uygulamalı Bilimler Konferansı}, city={Shimkent}, country={Kazakhstan}, year={2011}, pages={326-334} }