E. U. K. Dokumaci And E. Yaras, "Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.1-28, 2022
Dokumaci, E. U. K. And Yaras, E. 2022. Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1 , 1-28.
Dokumaci, E. U. K., & Yaras, E., (2022). Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, 1-28.
Dokumaci, UMUT, And EYYUP YARAŞ. "Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, 1-28, 2022
Dokumaci, UMUT K. And Yaras, EYYUP. "Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.1-28, 2022
Dokumaci, E. U. K. And Yaras, E. (2022) . "Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.1-28.
@article{article, author={UMUT KUBAT DOKUMACI And author={EYYUP YARAŞ}, title={Acculturation to Global Consumer Culture and Personal Aspirations: Evidence from Young Adults}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={1-28} }