Atıf Formatları
Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. ÇALIŞKAN, "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri," 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.861-871, 2012

ÇALIŞKAN, O. 2012. Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri. 13. Ulusal Turizm Kongresi , (Antalya, Turkey), 861-871.

ÇALIŞKAN, O., (2012). Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri . 13. Ulusal Turizm Kongresi (pp.861-871). Antalya, Turkey

ÇALIŞKAN, OSMAN. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri," 13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Turkey, 2012

ÇALIŞKAN, OSMAN. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.861-871, 2012

ÇALIŞKAN, O. (2012) . "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.861-871.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OSMAN ÇALIŞKAN}, title={Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri}, congress name={13. Ulusal Turizm Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2012}, pages={861-871} }