O. ÇALIŞKAN, "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri," 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.861-871, 2012
ÇALIŞKAN, O. 2012. Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri. 13. Ulusal Turizm Kongresi , (Antalya, Turkey), 861-871.
ÇALIŞKAN, O., (2012). Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri . 13. Ulusal Turizm Kongresi (pp.861-871). Antalya, Turkey
ÇALIŞKAN, OSMAN. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri," 13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Turkey, 2012
ÇALIŞKAN, OSMAN. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.861-871, 2012
ÇALIŞKAN, O. (2012) . "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.861-871.
@conferencepaper{conferencepaper, author={OSMAN ÇALIŞKAN}, title={Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafi Stratejileri}, congress name={13. Ulusal Turizm Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2012}, pages={861-871} }