G. KARAMIK, "Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler)," In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Ankara: Nobel Akademi Yayıncılık, 2022, pp.51-74.
KARAMIK, G. Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler). 2022. In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, 51-74.
KARAMIK, G., (2022). Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler). Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri (pp.51-74), Ankara: Nobel Akademi Yayıncılık.
KARAMIK, GÖZDEGÜL. "Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler)." In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , 51-74. Ankara: Nobel Akademi Yayıncılık, 2022
KARAMIK, GÖZDEGÜL A. . "Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler)." Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel Akademi Yayıncılık, 2022, pp.51-74.
KARAMIK, G. (2022) "Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler)", Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri . Ankara: Nobel Akademi Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDEGÜL ARIK KARAMIK}, chaptertitle={Matematik Eğitimde Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçları II(Çoktan Seçmeli, Eşleştirmeli ve Doğru-Yanlış Tipi Testler)}, booktitle={ Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri}, publisher={Nobel Akademi Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }