A. Sayın Et Al. , "Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi," EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , vol.3, no.1, pp.210-220, 2012
Sayın, A. Et Al. 2012. Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , vol.3, no.1 , 210-220.
Sayın, A., KOĞAR, H., & Çakan, M., (2012). Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , vol.3, no.1, 210-220.
Sayın, Ayfer, HAKAN KOĞAR, And Mehtap Çakan. "Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi," EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , vol.3, no.1, 210-220, 2012
Sayın, Ayfer Et Al. "Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi." EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , vol.3, no.1, pp.210-220, 2012
Sayın, A. KOĞAR, H. And Çakan, M. (2012) . "Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi." EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , vol.3, no.1, pp.210-220.
@article{article, author={Ayfer Sayın Et Al. }, title={Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi}, journal={EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ}, year=2012, pages={210-220} }