S. Şendağ Et Al. , "İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma," e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , no.52, pp.185-211, 2019
Şendağ, S. Et Al. 2019. İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma. e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , no.52 , 185-211.
Şendağ, S., CANER, M., & TOKER, S., (2019). İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma. e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , no.52, 185-211.
Şendağ, Serkan, MUSTAFA CANER, And Sacip TOKER. "İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma," e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , no.52, 185-211, 2019
Şendağ, Serkan Et Al. "İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma." e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , no.52, pp.185-211, 2019
Şendağ, S. CANER, M. And TOKER, S. (2019) . "İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma." e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , no.52, pp.185-211.
@article{article, author={Serkan Şendağ Et Al. }, title={İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma}, journal={e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)}, year=2019, pages={185-211} }