Atıf Formatları
Yeni Medya Üzerine: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. KÜKRER, "İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve," In Yeni Medya Üzerine , Antalya: Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!, 2012, pp.96-115.

KÜKRER, Ö. İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve. 2012. In Yeni Medya Üzerine , Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!, Antalya, 96-115.

KÜKRER, Ö., (2012). İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve. Yeni Medya Üzerine (pp.96-115), Antalya: Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!.

KÜKRER, ÖZLEM. "İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve." In Yeni Medya Üzerine , 96-115. Antalya: Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!, 2012

KÜKRER, ÖZLEM K. . "İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve." Yeni Medya Üzerine , Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!, 2012, pp.96-115.

KÜKRER, Ö. (2012) "İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve", Yeni Medya Üzerine . Antalya: Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!.

@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZLEM KÜKRER AYDIN}, chaptertitle={İnteraktif Reklamcılık ve Varlık: Bir Çerçeve}, booktitle={ Yeni Medya Üzerine}, publisher={Akdeniz Üniversitesi Yayınları, No: Çv!}, city={Antalya},year={2012} }