Atıf Formatları
Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KARAMAN Et Al. , "Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti," Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi , vol.6, no.1, pp.83-87, 2013

KARAMAN, S. Et Al. 2013. Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti. Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi , vol.6, no.1 , 83-87.

KARAMAN, S., ÖZSAYIN, D., & KARAHAN, H., (2013). Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti. Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi , vol.6, no.1, 83-87.

KARAMAN, SÜLEYMAN, Damla ÖZSAYIN, And Hasan KARAHAN. "Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti," Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi , vol.6, no.1, 83-87, 2013

KARAMAN, SÜLEYMAN Et Al. "Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti." Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi , vol.6, no.1, pp.83-87, 2013

KARAMAN, S. ÖZSAYIN, D. And KARAHAN, H. (2013) . "Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti." Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi , vol.6, no.1, pp.83-87.

@article{article, author={SÜLEYMAN KARAMAN Et Al. }, title={Organik Yaş Meyve ve Sebzelerin Doğrudan Pazarlanmasında Tüketici Memnuniyeti}, journal={Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi}, year=2013, pages={83-87} }