Atıf Formatları
İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. IŞLAK, "İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi," International Conference on New Horizons in Education , Magosa, Cyprus (Kktc), 2010

IŞLAK, O. 2010. İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi. International Conference on New Horizons in Education , (Magosa, Cyprus (Kktc)).

IŞLAK, O., (2010). İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi . International Conference on New Horizons in Education, Magosa, Cyprus (Kktc)

IŞLAK, OKAY. "İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi," International Conference on New Horizons in Education, Magosa, Cyprus (Kktc), 2010

IŞLAK, OKAY. "İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi." International Conference on New Horizons in Education , Magosa, Cyprus (Kktc), 2010

IŞLAK, O. (2010) . "İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi." International Conference on New Horizons in Education , Magosa, Cyprus (Kktc).

@conferencepaper{conferencepaper, author={OKAY IŞLAK}, title={İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Önerilen Etkinliklerin Yapılandırmacı Anlayış Açısından İncelenmesi}, congress name={International Conference on New Horizons in Education}, city={Magosa}, country={Cyprus (Kktc)}, year={2010}}