H. ŞAHİN And E. ÇAKAR, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used).," I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009 , Çanakkale, Turkey, pp.142, 2009
ŞAHİN, H. And ÇAKAR, E. 2009. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used).. I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009 , (Çanakkale, Turkey), 142.
ŞAHİN, H., & ÇAKAR, E., (2009). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used). . I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009 (pp.142). Çanakkale, Turkey
ŞAHİN, HARUN, And ESRA ÇAKAR. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used).," I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009, Çanakkale, Turkey, 2009
ŞAHİN, HARUN And ÇAKAR, ESRA. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used).." I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009 , Çanakkale, Turkey, pp.142, 2009
ŞAHİN, H. And ÇAKAR, E. (2009) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used).." I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009 , Çanakkale, Turkey, p.142.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HARUN ŞAHİN And author={ESRA ÇAKAR}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used).}, congress name={I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (The First International Congress of Educational Research). Mayıs-2009}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2009}, pages={142} }