A. ÖZKAYA And G. AKSU, "Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi," Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.2, pp.50-69, 2017
ÖZKAYA, A. And AKSU, G. 2017. Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi. Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.2 , 50-69.
ÖZKAYA, A., & AKSU, G., (2017). Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi. Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.2, 50-69.
ÖZKAYA, ALİ, And GÖKHAN AKSU. "Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi," Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.2, 50-69, 2017
ÖZKAYA, ALİ And AKSU, GÖKHAN. "Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi." Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.2, pp.50-69, 2017
ÖZKAYA, A. And AKSU, G. (2017) . "Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi." Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.2, pp.50-69.
@article{article, author={ALİ ÖZKAYA And author={GÖKHAN AKSU}, title={Matematik başarısında matematik dersi ile ilgili ön bilgi ve matematiğe yönelik tutumlar arasındaki doğrudan ve dolaylı ilişkilerin incelenmesi}, journal={Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi}, year=2017, pages={50-69} }