C. ÇALIŞKAN And B. B. DEDEOĞLU, "TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA," ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.2015, no.19, pp.441-467, 2015
ÇALIŞKAN, C. And DEDEOĞLU, B. B. 2015. TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.2015, no.19 , 441-467.
ÇALIŞKAN, C., & DEDEOĞLU, B. B., (2015). TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.2015, no.19, 441-467.
ÇALIŞKAN, Caner, And BEKİR BORA DEDEOĞLU. "TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA," ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.2015, no.19, 441-467, 2015
ÇALIŞKAN, Caner And DEDEOĞLU, BEKİR B. . "TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA." ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.2015, no.19, pp.441-467, 2015
ÇALIŞKAN, C. And DEDEOĞLU, B. B. (2015) . "TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA." ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.2015, no.19, pp.441-467.
@article{article, author={Caner ÇALIŞKAN And author={BEKİR BORA DEDEOĞLU}, title={TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA}, journal={ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2015, pages={441-467} }