Atıf Formatları
Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Yaraş Et Al. , "Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi," International Review of Economics and Management , vol.4, no.2, pp.16-32, 2016

Yaraş, E. Et Al. 2016. Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi. International Review of Economics and Management , vol.4, no.2 , 16-32.

Yaraş, E., Yetkin Özbük, R. M., & Göncü, Z. Ü., (2016). Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi. International Review of Economics and Management , vol.4, no.2, 16-32.

Yaraş, EYYUP, RAİFE MELTEM YETKİN ÖZBÜK, And Zeliha Ülkü Göncü. "Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi," International Review of Economics and Management , vol.4, no.2, 16-32, 2016

Yaraş, EYYUP Et Al. "Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi." International Review of Economics and Management , vol.4, no.2, pp.16-32, 2016

Yaraş, E. Yetkin Özbük, R. M. And Göncü, Z. Ü. (2016) . "Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi." International Review of Economics and Management , vol.4, no.2, pp.16-32.

@article{article, author={EYYUP YARAŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin alışveriş merkezlerine yönelik tutum ve davranışlarına göre kümelenmesi}, journal={International Review of Economics and Management}, year=2016, pages={16-32} }