F. Ö. GÜZEL, "Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi," AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , no.2, pp.133-141, 2012
GÜZEL, F. Ö. 2012. Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi. AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , no.2 , 133-141.
GÜZEL, F. Ö., (2012). Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi. AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , no.2, 133-141.
GÜZEL, FATMA. "Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi," AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , no.2, 133-141, 2012
GÜZEL, FATMA Ö. . "Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi." AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , no.2, pp.133-141, 2012
GÜZEL, F. Ö. (2012) . "Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi." AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , no.2, pp.133-141.
@article{article, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Türkiye’deki Hıristiyan Pazarı Değerlerinin Analizi ve İnanç Tabanlı Pazarlama Kapsamında İlgili Pazarlara İletilmesi}, journal={AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ}, year=2012, pages={133-141} }