Atıf Formatları
Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AY And T. ŞENER, "Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği," ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL , vol.9, no.6, pp.612-621, 2024

AY, E. And ŞENER, T. 2024. Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği. ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL , vol.9, no.6 , 612-621.

AY, E., & ŞENER, T., (2024). Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği. ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL , vol.9, no.6, 612-621.

AY, ERHAN, And TURAN ŞENER. "Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği," ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL , vol.9, no.6, 612-621, 2024

AY, ERHAN And ŞENER, TURAN. "Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği." ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL , vol.9, no.6, pp.612-621, 2024

AY, E. And ŞENER, T. (2024) . "Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği." ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL , vol.9, no.6, pp.612-621.

@article{article, author={ERHAN AY And author={TURAN ŞENER}, title={Siyasal İletişimde Ekonomik Güçlüklerin Alternatifi Olarak Sosyal Medya: Antalya Örneği}, journal={ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL}, year=2024, pages={612-621} }