E. GÜRPINAR Et Al. , "Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları," Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu , Denizli, Turkey, pp.58, 2009
GÜRPINAR, E. Et Al. 2009. Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları. Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu , (Denizli, Turkey), 58.
GÜRPINAR, E., ALİMOĞLU, M. K., MAMAKLI, S., & Aktekin, M., (2009). Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları . Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu (pp.58). Denizli, Turkey
GÜRPINAR, EROL Et Al. "Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları," Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu, Denizli, Turkey, 2009
GÜRPINAR, EROL Et Al. "Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları." Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu , Denizli, Turkey, pp.58, 2009
GÜRPINAR, E. Et Al. (2009) . "Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları." Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu , Denizli, Turkey, p.58.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EROL GÜRPINAR Et Al. }, title={Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları}, congress name={Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu}, city={Denizli}, country={Turkey}, year={2009}, pages={58} }