Atıf Formatları
Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. GÖZEK Et Al. , "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması," Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.28, 2003

GÖZEK, K. Et Al. 2003. Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması. Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 28.

GÖZEK, K., UĞURLU, A., & YILMAZ, S., (2003). Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması . Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu (pp.28). Ankara, Turkey

GÖZEK, KARCAN, ALKAN UĞURLU, And SERPİL YILMAZ. "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması," Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2003

GÖZEK, KARCAN Et Al. "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması." Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.28, 2003

GÖZEK, K. UĞURLU, A. And YILMAZ, S. (2003) . "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması." Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu , Ankara, Turkey, p.28.

@conferencepaper{conferencepaper, author={KARCAN GÖZEK Et Al. }, title={Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması}, congress name={Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2003}, pages={28} }