Atıf Formatları
Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Kasalak, "Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.1, pp.111-130, 2020

Kasalak, G. 2020. Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.1 , 111-130.

Kasalak, G., (2020). Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.1, 111-130.

Kasalak, GAMZE. "Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.1, 111-130, 2020

Kasalak, GAMZE. "Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.1, pp.111-130, 2020

Kasalak, G. (2020) . "Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.1, pp.111-130.

@article{article, author={GAMZE KASALAK}, title={Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2020, pages={111-130} }