Y. ÇELİK And F. EBREN, "Television Advertisements: A Reception Study," The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı) , pp.40-66, 2011
ÇELİK, Y. And EBREN, F. 2011. Television Advertisements: A Reception Study. The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı) , 40-66.
ÇELİK, Y., & EBREN, F., (2011). Television Advertisements: A Reception Study. The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı) , 40-66.
ÇELİK, YEŞİM, And FİGEN EBREN. "Television Advertisements: A Reception Study," The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı) , 40-66, 2011
ÇELİK, YEŞİM And EBREN, FİGEN. "Television Advertisements: A Reception Study." The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı) , pp.40-66, 2011
ÇELİK, Y. And EBREN, F. (2011) . "Television Advertisements: A Reception Study." The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı) , pp.40-66.
@article{article, author={YEŞİM ÇELİK And author={FİGEN EBREN}, title={Television Advertisements: A Reception Study}, journal={The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı)}, year=2011, pages={40-66} }