Atıf Formatları
Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TAŞKAYA, "Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi," ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.1, no.6, pp.1-37, 2013

TAŞKAYA, M. 2013. Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi. ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.1, no.6 , 1-37.

TAŞKAYA, M., (2013). Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi. ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.1, no.6, 1-37.

TAŞKAYA, MERİH. "Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi," ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.1, no.6, 1-37, 2013

TAŞKAYA, MERİH. "Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi." ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.1, no.6, pp.1-37, 2013

TAŞKAYA, M. (2013) . "Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi." ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.1, no.6, pp.1-37.

@article{article, author={MERİH TAŞKAYA}, title={Reklamda Nostaljik Unsurlar: Kimlik Vaadi ve Anlamın Tüketimi}, journal={ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar}, year=2013, pages={1-37} }