Atıf Formatları
Medya ve Tüketim II
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. BİLİŞLİ, "DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR," In Medya ve Tüketim II , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.71-92.

BİLİŞLİ, Y. DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR. 2022. In Medya ve Tüketim II , Eğitim Yayınevi, Konya, 71-92.

BİLİŞLİ, Y., (2022). DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR. Medya ve Tüketim II (pp.71-92), Konya: Eğitim Yayınevi.

BİLİŞLİ, YASEMİN. "DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR." In Medya ve Tüketim II , 71-92. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022

BİLİŞLİ, YASEMİN. "DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR." Medya ve Tüketim II , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.71-92.

BİLİŞLİ, Y. (2022) "DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR", Medya ve Tüketim II . Konya: Eğitim Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={YASEMİN BİLİŞLİ}, chaptertitle={DİJİTAL TÜKETİM ALANI OLARAK DİJİTAL REKLAMLAR}, booktitle={ Medya ve Tüketim II}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }