S. BURAK Et Al. , "ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.3, pp.187-212, 2015
BURAK, S. Et Al. 2015. ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.3 , 187-212.
BURAK, S., ÖZMENTEŞ, G., & SEBAN, D., (2015). ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.3, 187-212.
BURAK, SABAHAT, GÖKMEN ÖZMENTEŞ, And DEMET SEBAN. "ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.3, 187-212, 2015
BURAK, SABAHAT Et Al. "ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.3, pp.187-212, 2015
BURAK, S. ÖZMENTEŞ, G. And SEBAN, D. (2015) . "ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.3, pp.187-212.
@article{article, author={SABAHAT BURAK Et Al. }, title={ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ}, journal={Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic}, year=2015, pages={187-212} }