O. KİTAPCI, "Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama," 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi , vol.1, Tokat, Turkey, pp.1-3, 2006
KİTAPCI, O. 2006. Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama. 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi , (Tokat, Turkey), 1-3.
KİTAPCI, O., (2006). Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama . 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi (pp.1-3). Tokat, Turkey
KİTAPCI, OLGUN. "Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama," 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Tokat, Turkey, 2006
KİTAPCI, OLGUN. "Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama." 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi , Tokat, Turkey, pp.1-3, 2006
KİTAPCI, O. (2006) . "Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama." 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi , Tokat, Turkey, pp.1-3.
@conferencepaper{conferencepaper, author={OLGUN KİTAPCI}, title={Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama}, congress name={5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi}, city={Tokat}, country={Turkey}, year={2006}, pages={1-3} }