Atıf Formatları
Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Arslan And M. DOĞRU, "Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi," AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.2, pp.1-17, 2014

Arslan, A. And DOĞRU, M. 2014. Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi. AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.2 , 1-17.

Arslan, A., & DOĞRU, M., (2014). Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi. AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.2, 1-17.

Arslan, Ahmet, And MUSTAFA DOĞRU. "Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi," AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.2, 1-17, 2014

Arslan, Ahmet And DOĞRU, MUSTAFA. "Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi." AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.2, pp.1-17, 2014

Arslan, A. And DOĞRU, M. (2014) . "Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi." AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.2, pp.1-17.

@article{article, author={Ahmet Arslan And author={MUSTAFA DOĞRU}, title={Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi}, journal={AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ}, year=2014, pages={1-17} }