S. MEYDAN UYGUR And E. GÖZEN, "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama," Turizm Akademik Dergisi , no.1, pp.11-24, 2005
MEYDAN UYGUR, S. And GÖZEN, E. 2005. Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama. Turizm Akademik Dergisi , no.1 , 11-24.
MEYDAN UYGUR, S., & GÖZEN, E., (2005). Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama. Turizm Akademik Dergisi , no.1, 11-24.
MEYDAN UYGUR, SELMA, And EBRU GÖZEN. "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama," Turizm Akademik Dergisi , no.1, 11-24, 2005
MEYDAN UYGUR, SELMA M. And GÖZEN, EBRU. "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama." Turizm Akademik Dergisi , no.1, pp.11-24, 2005
MEYDAN UYGUR, S. And GÖZEN, E. (2005) . "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama." Turizm Akademik Dergisi , no.1, pp.11-24.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR And author={EBRU GÖZEN}, title={Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2005, pages={11-24} }