Atıf Formatları
E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. KAYAN. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri. Antalya: NOBEL BİLİMSEL2023, pp.110

KAYAN, F. 2023. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . NOBEL BİLİMSEL, Antalya.

KAYAN, F., (2023). E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . FAHRETTİN KAYAN (Ed.). Antalya: NOBEL BİLİMSEL.

KAYAN, FAHRETTİN. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . Antalya: NOBEL BİLİMSEL, 2023

KAYAN, FAHRETTİN. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . NOBEL BİLİMSEL, 2023.

KAYAN, F. (2023) E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . 1st edn. Antalya: NOBEL BİLİMSEL.

@book{book, author={FAHRETTİN KAYAN}, title={E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri}, publisher={NOBEL BİLİMSEL}, year={2023} }