F. KAYAN. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri. Antalya: NOBEL BİLİMSEL2023, pp.110
KAYAN, F. 2023. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . NOBEL BİLİMSEL, Antalya.
KAYAN, F., (2023). E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . FAHRETTİN KAYAN (Ed.). Antalya: NOBEL BİLİMSEL.
KAYAN, FAHRETTİN. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . Antalya: NOBEL BİLİMSEL, 2023
KAYAN, FAHRETTİN. E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . NOBEL BİLİMSEL, 2023.
KAYAN, F. (2023) E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri . 1st edn. Antalya: NOBEL BİLİMSEL.
@book{book, author={FAHRETTİN KAYAN}, title={E-Ticarette İletişim Kanallarının Tüketici Davranışlarına Etkileri}, publisher={NOBEL BİLİMSEL}, year={2023} }