A. N. Kutluca Canbulat, "Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar," AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.173-191, 2013
Kutluca Canbulat, A. N. 2013. Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar. AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2 , 173-191.
Kutluca Canbulat, A. N., (2013). Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar. AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, 173-191.
Kutluca Canbulat, AYŞE. "Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar," AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, 173-191, 2013
Kutluca Canbulat, AYŞE N. . "Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar." AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.173-191, 2013
Kutluca Canbulat, A. N. (2013) . "Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar." AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.173-191.
@article{article, author={AYŞE NUR KUTLUCA CANBULAT}, title={Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar}, journal={AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ}, year=2013, pages={173-191} }