Y. BİLİŞLİ, "Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi," In Reklam Araştırmaları , Ankara: Detay Yayınevi, 2019, pp.93-128.
BİLİŞLİ, Y. Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi. 2019. In Reklam Araştırmaları , Detay Yayınevi, Ankara, 93-128.
BİLİŞLİ, Y., (2019). Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi. Reklam Araştırmaları (pp.93-128), Ankara: Detay Yayınevi.
BİLİŞLİ, YASEMİN. "Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi." In Reklam Araştırmaları , 93-128. Ankara: Detay Yayınevi, 2019
BİLİŞLİ, YASEMİN. "Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi." Reklam Araştırmaları , Detay Yayınevi, 2019, pp.93-128.
BİLİŞLİ, Y. (2019) "Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi", Reklam Araştırmaları . Ankara: Detay Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={YASEMİN BİLİŞLİ}, chaptertitle={Çikolata Reklamındaki Kadın Temsillerine İlişkin Bir Reklam Alımlama Analizi}, booktitle={ Reklam Araştırmaları}, publisher={Detay Yayınevi}, city={Ankara},year={2019} }