M. G. Akpınar Et Al. , "Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler," AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.22 (2), pp.211-221, 2009
Akpınar, M. G. Et Al. 2009. Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.22 (2) , 211-221.
Akpınar, M. G., Özkan, B., Oral, M., & Kızılay, H., (2009). Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.22 (2), 211-221.
Akpınar, METİN Et Al. "Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler," AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.22 (2), 211-221, 2009
Akpınar, METİN G. Et Al. "Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler." AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.22 (2), pp.211-221, 2009
Akpınar, M. G. Et Al. (2009) . "Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler." AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.22 (2), pp.211-221.
@article{article, author={METİN GÖKSEL AKPINAR Et Al. }, title={Tüketicilerin Yaş Meyve Sebze Tedarik Kanalı Seçimi: Modern (Süper-Hipermarket) Perakendeciler}, journal={AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2009, pages={211-221} }