Atıf Formatları
Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. B. ARIK, "Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri," AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.13, pp.13-38, 2010

ARIK, M. B. 2010. Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.13 , 13-38.

ARIK, M. B., (2010). Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.13, 13-38.

ARIK, MUHAMMET. "Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri," AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.13, 13-38, 2010

ARIK, MUHAMMET B. . "Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri." AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.13, pp.13-38, 2010

ARIK, M. B. (2010) . "Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri." AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.13, pp.13-38.

@article{article, author={MUHAMMET BİLAL ARIK}, title={Alışveriş Merkezleri ve ‘Rasyonel’ Büyüleme Stratejileri}, journal={AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2010, pages={13-38} }